Blogger News: Faid és Farli

A napokban két ember háza táján is történt némi változás.
Egyikük új domainre költözött, másikuk pedig elindította saját blogját.

Azt hiszem Faidet nem kell bemutatni az idetévedő olvasóknak. (De ha mégis, a napokban olvashatjátok a vele készült interjút, érdekes olvasmány lesz, ezt megígérem.) Nos, a kedves hangú hölgyemény blogja (a Nerf Faids) bezárja kapuit egy rövid költözés idejére, és ezentúl új helyen találkozhattok írásaival.
Mindenkinek ajánlom, ugyanis mióta összekerült Jim Younkinnal, teljesen megváltozott a csaj és az eddigi "leszarom az alantas lényeket, engem ne keressen senki" hozzáállás helyett egy aktív és segítőkész blogger képében tündöklik. Láttunk már jellemfejlődést na.

Régi blogján, a Nerf Faidsen olvasható hír: Important! This Blog's Last Post.
Új blogját a http://www.clockworkriot.com címen érhetitek el.
Twitteren pedig @YoClockworkRiot néven található meg.
Youtube csatornája.


Köszöntöm a bloggerek táborában Farli-t! Szintén régi motorosról van szó, bár őt nem olyan régen ismertem meg Twitteren és (nem vagyok 100% -ig biztos benne, hogy hölgyről van szó) nagyon szimpatikus. Mondhatni Twitter-addikt, de jelen esetben ez jó, mert sok értékes információt tudhatunk meg tőle.
Külön hálás vagyok neki a Transmog item farm videók terjesztéséért, aminek köszönhetően több külföldi blogra is kikerültek a videóim. Thanks Farli! :)

Újonnan indult blogját The Overcut néven találjátok, Twitteren pedig @farli_wow azonosítóval keressétek.

Mindkét blogot érdemes blogrollba tenni. Jó olvasgatást!



Még jelentkezem...

Címkék: ,