Interjú Faiddel, a Nerf Faids blog gazdájával

A következő interjúalany Faid, a korábbi Nerf Faids blog szerzője. A múltban számos érdekes tippet adott az olvasóinak, és mindig is kuriózumnak számít egy WoW-os lány... főleg ha még goblinkodik is. Nosza kapjuk el egy interjúra - gondoltam én. Többszöri megkeresésemet se méltatta egy válaszlevélre sem, de szerencsére Jim Younkin rávette, hogy válaszoljon.
Hogy megérte e? Döntsétek el Ti. Igyekeztem maximálisan tükörfordítani, csak ott magyarosítottam, ahol már kiáltott érte a szövegkörnyezet.

GH: Kérlek mesélj magadról pár szóban.
Faid:  A nevem Faid, egy protection palával játszom az Argent Dawn US szerveren. Sokat raidelek, de PVP-ben szörnyű vagyok. Van egy gold blogom (http://nerffaids.blogspot.com/) ahova lassan fél éve irogatok. (a blogja elköltözött, az új cím: http://www.clockworkriot.com - a szerk.)


GH: Mióta vagy a Gold bizniszben?

Faid: Cataclysm megjelenése előtt kezdtem az arany gyűjtését, egész pontosan 4.0 előtt.


GH: Miért döntöttél saját blog indítása mellett?
 

Faid: Igazából ott rögzítettem, hogy hogyan haladok. Nem tudtam sokat az aranyszerzésről akkoriban, ezért le akartam jegyezni a tanulás folyamatát. Arra gondoltam, miért ne tehetném nyilvánossá, ezért készült a blog.


GH: Mennyi időt fordítasz játékra és a blogodra egy nap/héten?
 

Faid: Rengeteget játszom, több mint 40 órát egy héten. Raidelés, achievement farmolás és aranyszerzés mellett is szörnyen sokat játszom. A bloggal sokkal kevesebbet foglalkozom, kb 1-2 órát hetente. Sok időt töltök még a Consortium fórumán és mások blogjait olvasgatva.


GH: Mesélnél a legemlékezetesebb üzletedről és bakidról?
 

Faid: Biztos vagyok benne, hogy párszor megszivattak. Tudom, hogy az ellenfeleim közül néhányan éltek az addonos trükkel és 300g-t érő itemeket  vettek meg tőlem 3g-ért. Szerintem a legjobb üzletem a kék Spectral Tiger volt 70k aranyért. A szerveremen az átlagára 175-225k, szóval ez egy elég jó fogás volt, nagyon örültem neki. Nem szokásom nagy összegeket fektetni olyan üzletekbe amik nem 100%-osan biztosak, szerencsére kevés a rossz kimenetelű üzletek száma. Jelenleg elég csehül állok. A Lunar Festival petekbe fektettem a pénzem. Úgy gondolom, hogy idővel jó pénzért eladhatók a Pandariában, de most biztos nem fogom eladni fele annyiért, amennyiért vettem őket. Szóval most ülök rajtuk és várok. :)


GH: Milyen tevékenységekkel kerested a vagyonod? Van "mester listád"?
 

Faid: Azt hiszem nincs. Őszintén szólva nem tudom mit jelent a "mester lista". Ez egy olyan lista, amin azok az itemek vannak, amikkel kereskedni szoktam? Ha igen akkor:
PVP kékek Blacksmithingből, Tailoring, Leatherworking, Inscription, és Jewelcrafting.
Összes glyph
Vágott kék gemek
Cataclysmes random tulajdonságú kék JC itemek
Transmogrification cuccok
Blacksmithing rodok
Enchant scrollok a jelenlegi contenthez és heirloomokhoz is
Enchant alapanyagok
Cross-fraction receptek és petek


GH: Milyen addonokat használsz?
 

Faid: Pénzcsináláshoz TSM-et, Panda-t, Postalt, és Auctionatort használok.


GH: Mik a terveid a jövőre nézve, mit gondolsz a közelgő kiegészítőről?
 

Faid: Addig fogok játszani amíg a barátom és én mindketten tudjuk fizetni és élvezzük a játékot. Bevallom lassan elmegy a kedvem, de ha egy új kiegészítő megjelenik, mindig visszatér a kedvem. :) Remélem Pandariában is én leszek a Server First Max Engineer és talán Blacksmith is. Nem igazán tudom mit érezzek Pandariával kapcsolatban. Nem utálom, pusztán nem jött még ki elég infó róla. Izgatott vagyok az új content miatt... bármi is legyen az.


GH: Szerinted milyen irányba halad a WoW/Diablo3 gazdasága?
 

Faid: Nem igazán tudok biztosat mondani. Sok minden marad változatlanul a WoW-ban. Itemek visszaforgatása, flippingelés, alchemy tansmute - ezek mind mind termelik a pénzt. Szerintem jó eséllyel meg fog ugrani a petek piaca az új petes minigame miatt. Diablo 3-ról még nem tudok eleget, hogy jóslásokba bocsátkozzam, várom már, hogy játszhassam vele.


GH: Tervezel aktívan részt venni Diablo 3-ban is, úgy mint WoW-ban teszed?
 

Faid: Tényleg nem tudok mit mondani így, hogy nem láttam túl sokat a Diablo 3-ból. Az Annual Passnak köszönhetően ingyen meglesz, szóval biztosan játszani fogok vele. Imádtam és sokat játszottam a Diablo 1-2-vel, de nem vagyok biztos abban, hogy a Diablo 3 le fog kötni annyira, mint a Wow.


GH: Láthatunk Diablo 3 témájú cikkeket Tőled a jövőben?
 

Faid: Nem tudom biztosan. Ha lesz valami mondanivalóm Diablo 3-al kapcsolatban, akkor igen, ha nem, nem! :)


GH: Mi lenne az első tanácsod egy kezdő goblinnak?
 

Faid: Olvass és tanulj. Blogokat, fórumokat, podcastokat. Mivel nem kell órákat töltened saját stratégiák kidolgozásával, nagyon jó lehetőségek ezek, hogy naprakész maradj a legújabb ötletek, addonok stb. terén.


GH: Hol látod magad és a blogod 5 év múlva?
 

Faid: Remélhetőleg gazdagabban mint most!  Nem igazán tudom, azért csinálom, mert szeretem csinálni és van időm rá. Amíg az említett két dolog fennáll, a blog is frissül,de nincsenek terveim a jövővel kapcsolatban.


GH: RMAH! Isten ajándéka vagy az Ördög eszköze?
 

Faid: Egyik sem. Nem használom, haszontalannak tartom. Biztos vagyok abban, hogy sokan nagyon jó lehetőséget látnak benne, én ritkán állok fel a géptől, ezért nem látom értelmét. (Tényleg ezt írta - a szerk.)


GH: Csirke vagy Bacon?
 

Faid: Csirke. Egyszer anyukám csinált bacont, de nagyon furára sikerült. Azóta a bacon látványa mindig felforgatja a gyomrom. :(


GH: Köszönöm, hogy időt fordítottál az interjúra. Szeretnél még valamit mondani?
 

Faid: Nem igazán.

Ha figyelemmel szeretnéd követni Faid munkásságát, a blogja címe: Clockwork Riot.
Twitteren is követheted: @YoClockworkRiot



Hát...
Még jelentkezem...

Címkék: , , ,