Két óra a Diablo 3 bétában

Nemrég végre alkalmam nyílt egy jó mélyet szippantani Sanctuary démonbűzös levegőjéből. (Ezúton is köszönet Hamu kollégának, a Diablo III Hungary csapatából a felajánlásért.)
Nagyon sok dolgot nem tudtam megfigyelni és kitapasztalni de azért egy farmolós módszert sikerült tesztelnem. Egy pici gyorstipp következik a tovább után.

A kevéske idő alatt egy Wizardot húztam fel, és ha már lehetőségem nyílt, megfejeltem a Lich Kinget Skeleton Kinget egyszer.
Aztán elkezdtem Resplendent Chestet farmolni.
Tudomásom szerint Resplendent Chest több helyen is előfordulhat a játékban és gazdagabb loottal vár minket, mint az átlagos chestek/vázák/ládák/polcok/Pamela Anderson poszterek.

Ez a fajta láda mindig 2-4 itemet és nagyjából 100 goldot rejt magában. Az adatok a 14-es patchből valók, nem tudom, hogy változtattak e ezen a 15-ös patchben, a láda viszont még mindig ott van, ahol kell lennie.

Ja, hogy nem is mondtam?
A bétában farmolható Resplendent Chestek egyike mindig egy adott helyen spawnol, ahova ráadásul Waypointtal gyorsan eljuthatunk és farmolhatjuk napestig. Cemetery of the Forsaken területét érdemes megjegyezni, ahol 3 különböző Defiled Crypts bejárat van. Mivel ezek random változnak, ezért némi futkorászást megkövetel a módszer, de amennyire én tapasztaltam legalább egy Champion mindig lesz a kripták valamelyikében. A három közül az egyikben található a láda és átlagosan 3 lootot dobál.
Subtle Essence farmoláshoz kitűnő hely.

Sajnos képet és videót nem tudtam készíteni, így meg kell elégednetek egy szöveges leírással. De már nem kell sokat aludni és jön a retail verzió!



Még jelentkezem...

Címkék: , ,