Mists of Pandaria béta első élmények

A bejegyzésben spoileres írás és képek találhatók. Ha szeretnéd elkerülni a MoP idő előtti megismerését, ne olvasd el a bejegyzést!


A cikk először a WoW-Hungary oldalán jelent meg, elérhetitek itt Milyen a MoP béta?

Viccnek indult. Mindenki poénnak vette. Aztán volt egy hivatalos bejelentés: a következő kiegészítő valóban a pandák világáról fog szólni. Talán kissé túlzás lenne az általános felháborodás jelzővel leírni azt, amit akkor érzett a játékosok többsége. A magukat kontrollálni tudó emberek magukban tartották a keserűséget és megdöbbenésüket. Kivártak.


Néhány hónapja még olyan véleményekkel volt tele a média, hogy "hülye Blizz", meg "Na neeeeee". Aztán... aztán, ahogy jöttek az újabb és újabb információk, ezek a vélemények egyre csitultak.
Mi van most?
Jelentem a kétkedők, bizalmatlanok most a harmadik-negyedik pandájukat szintezik, vagy a netet böngészik a legapróbb információmorzsa után is.
Panda bácsi jött, bemutatkozott és olyan Chi energiával turbózott gyomrost rúgott minden bétázónak, hogy azóta a gép előtt ülnek és csak játszanak és játszanak.

Tegnap egy ismerősöm megkérdezte, hogy milyen a béta. Viccesen azt válaszoltam, hogy: "Oda járok relaxálni!"
Nem értette, és valószínűleg Ti sem, de a bejegyzés végére érteni fogjátok.
Következzen hát egy két napos véleményváltozás, egy 180 fokos pálfordulás memoranduma.

Ni Hao! I iz Panda, csinálni neked szórakozás

A kliens letöltése közben már intéztem a fontosabb karakterek másolását. Vittem Alchemy, BS, Tailor, Enchant, JC karaktereket és egy Miner/Herba altot. Az öt másolási lehetőségből egy maradt, még nem döntöttem el, hogy Inscription vagy LW szakmát vigyem e. Erről a témáról később írok még.

Mikor beléptem csak egy pandát indíthattam, a kíváncsiság és az unott kötelesség furcsa keverékével kezdtem el MoP bétás pályafutásom. Sejtettem, hogy engem könnyű lesz megnyerni, imádom azt az atmoszférát, amit ez a kiegészítő ígér.
Igazzá vált a mondás ebben az esetben is: A puding próbája az evés.

Amint beléptem a játékba egy olyan világ fogadott, amit még nem tapasztaltam a WoW-ban. Láttunk már nem egyszer gyakorlatozó NPC-ket de már a kezdőterület is azonnal magába szippantja a beleélésre hajlamos játékosokat. Azonnal az Utolsó Szamuráj című film részletei ugrottak be. Az NPC-k közt sétálgatva elképzeltem, hogy én is közéjük tartozom. Néztem, hogy edzenek, hogyan tökéletesítik harci tudásukat. Elképesztő, ahogy a készítőknek sikerült visszaadni a filmben látott, és a kultúrára jellemző fegyelmet, kimértséget és tiszteletadást. A szamurájok útja a Bushido és ezt a kezdőterület egészen a frakcióváltásig valami hihetetlen módon adja vissza.
Akinek nincs bétája, de szeretné megtapasztalni a hangulatot, az tekerjen a film azon részeihez, amikor a hegyi falut mutatják be, az ott ténykedő emberek világát.

A játék gyönyörű, a modellek szépek. Sosem voltam egy, a városokban RP-sétálásra váltó ember, de elkapott a félsz, hogy bűnt követek el a futkározással.
A zene. Vagy nem is... A Zene.
A zóna hanganyagától nem csak a szám de az is leesett, ami jóféle ragasztóval oda lett gyártva születésemkor. A bevezetésben említett válaszom az ismerősömnek teljes mértékben igaz. Nem lehet túl sok mindent csinálni a bétában, jelen állapotában egy Diablo 3 bétához hasonlít a maga pár órás kipörgetésével. De többször is előfordult, hogy csak azért léptem be, hogy kicsit szaladgáljak a zenét hallgatva. Ezt nem tudja visszaadni a Youtube, muszáj volt bent átélnem újra és újra az atmoszférát. Van, hogy pár perc alatt teljesen megnyugtat és azon kapod magad, hogy egy órája nem csinálsz mást csak felmászkálsz a hegyekre és felfedezed a tájat. Néha pedig olyan pillanatokban gyorsul be, amikor el kell kísérni a tanítódat a következő helyszínre.
Semmi különleges nem történik. Két dagi kung fu panda megy az úton de a zenének köszönhetően olyan érzésem támadt, mintha már most, 6-os szinten valami pusztító raid boss megölésére indulnánk kicsiny, két tagú seregemmel. Elmondhatatlan.

Az első percek mi mással is telhettek volna, mint screenshotok készítésével.






Srácok. Ez ütni fog!

Tovább kalandozva segítenem kellett a sérült bölcsesség-tekercsek begyűjtésében. A pandák egyetemes bölcsességei olvashatók ezeken a tekercseken. Úgy mint:

A Dai-Lo farmon is szükség volt rám. A fiatal pelenkás patkány-nyuszik ellepték a veteményest és lopkodják a termést. Sokkal többet lopnak, mint amennyit meg bírnak enni. Később ki is derül miért, lemerészkedve az üregükbe egy hatalmas répát találtam gyertyák és áldozati tökök gyűrűjében.

A Wolverine által említett ballonos küldetésben pedig tudomást szereztem Shen-zin Su gondjáról.

Hogy mi lesz a jövőben?
Erős kezdés, bivalyerős kezdés után remélem tartják a srácok a szintet. Alig várom a következő patchet.

Végül pedig néhány kép az elmúlt napok történéseiből.





























Hamarosan folytatom az élménybeszámolót.



Még jelentkezem...

Címkék: , ,