Mists of Pandaria béta élmények #3

A 15589-es fedőnevű béta patch már viszonylag hosszú ideje  várja a lelkes tesztelőket. Érdemi változás nem történt sok, bár bekerült a játékba egy nagyon király opció.
Ha el szeretnétek érni, hogy tanulás helyett ne kapjanak wowozáson a szobába hirtelen benyitó szülők, csak menjetek el Sunsoaked Meadow területére és egyből eltűnik a wow. A hely ugyanis a jelenlegi karaktertemető, a területre érve 1 percen belül crashel a játék; ha van rajtad sapka akkor azért, ha nincs, akkor azért.
Aztán vagy szellemként ébredsz a következő visszalogoláskor vagy még pont megúsztad.


Az idegesítő bugot azóta sem javították - nyílván a következő patch fogja orvosolni. Addig is esős napokon pihentető lehuppanni a biztonságos zóna határán és nézni a becrashelt karakterek egyhelyben állását. Komolyan mintha egy múzeumban lennétek, csak időnként valaki megmozdul és elkezd HS-elni, reménykedve abban, hogy most talán végigmegy a cast.

Szóval a tizedik próbálkozás után úgy döntöttem, hogy inkább megnézem a felújított Scholomance instáját, még mielőtt kárt tennék a monitorban.
Transmog piacon működő goblin társaknak jelentem: Igen, a kis itemfarmolós chestünk eltűnt. Pontosabban szólva nem tűnt el, csak a gonosz fejlesztők egy boss event lootládájává alakították. Legalábbis azt hiszem, mert amikor kinyitottam üres volt, de a ládát védő rács csak az event vége után nyílt fel . De ne rohanjunk ennyire előre... Transmog érdekeltségű olvasók tehát farmolják a ládát, amíg lehet.


 Scholomance instája befejezetlen és bugos, de hogy jót is mondjak: vannak benne fények meg lépcső, és itt is van csapda. Egy 86-os retri palával vágtam neki a 40-es instának, gondoltam elég tökös vagyok már ahhoz, hogy egyedül végig verjem. Hát nem! 

Persze bugról van szó, de megmosolyogtató volt látni, hogy a nagy hatalmas hőst oneshotolja a boss egyik spellje egy alacsony szintű instában. Sajnos a trash nem dobál semmit így nem tudok lootokról beszámolni nektek.
Vagyis egyről igen:
Transmog itemek kereskedésével foglalkozó kollégáknak ismerős lehet a Jandice Barov név. A hölgyemény képviselteti magát az új Scholo-ban is és még lootot is dobál. Azt viszont nem tudom, hogy a régi táblája szerint dobja a lootokat, vagy esetleg még nem implementálták a frissített verziót. A boss a szokásos kék item mellett dobta a szokásos BOE zöld itemet is.

Hihetetlen mákom volt, hogy pont Chuck Norris gyerekkori kesztyűjét dobta a boss:

+36007 agility-t adó kesztyű, mi lesz magasabb instában?


 Sikerült rátalálnom a fentebb említett csapdára, a szokásos textúrából kiesős lyukra, ami minden bétában benne van. Igaz, ami igaz: nem biztos, hogy bug. Lehet egy titkos átjáró egy titkos bosshoz, amit nem raktak még be, de már meg tud ölni. Vagy csak halálra unta magát a karakterem a zuhanásban?!

Azoknak, akik szeretnék megnézni az átalakított instát, itt egy kis segítség. A piros vonalon kell átugrani és folytathatjátok Scholomance felfedezését.


Lássuk csak mi van még.
Jaj, hát persze! Félbehagytam Valley of the Four Winds témáját.

A  területre átérve a szokványos küldetésekkel indulhattok. Gyűjts ezt, öld meg azt, belezz ki 30 amazt. Szándékosan nem megyek bele részletekbe, hogy ne lőjek le semmi poént.

Aztán egy ponton elküldtek a tipikus filmes klisé játékbeli megfelelőjéhez. Egy titkos tanítómester kunyhóját kellett megkeresnem, aki szerencsémre vállalta a tanításomat. Li Li társaságában együtt kezdtünk neki az edzésnek, ő sajnos leragadt az első próbánál - felsértette a kezét egy nagy darab sziklát ütögetve. Gyűjtöttem neki gyógynövényeket, hogy kezelje a sebeit, de sajnos lemaradt tőlem.

Mesterem a próbatételek után vállalta további felkészítésem és elkezdtük a tényleges edzést.

Elkezdtem hát edzeni...
 És csak edzettem....
És edzettem....
A második tesztet sikerrel vettem így, maradhattam a mesternél:
 És csak edzettem...
 Miközben a mester tojással dobált...
 És még mindig edzettem...

Miután iszonytató durvára kigyúrtam magam, folytattam a kalandokat egy nagyon különleges helyen.

Egy táborba jutottam, valami vadász félék lehettek. Fogalmam sincs kik ők, de mintha már hallottam volna róluk.


 Bizony, bizony Nesingwary bácsiék ismét felkerekedtek, hogy levadásszák az új állatokat. 4820 gyilkolás után meg is jutalmaznak egy rare gyűrűvel - természetesen specializáció szerint.

Sajnos itt ér véget a béta jelenlegi  tesztelhető tartalma, a küldetések küldenének tovább, viszont azokat a területeket lezárták a fejlesztők. Aki odamerészkedik, egy figyelmeztető buffot kap, és ha nem tűnik el pár másodpercen belül, akkor átteleportálódik Wayward Landingre.

Apró, de igen kényelmes változtatásra figyeltem fel. Biztosan sokan tudtok már az archeology-t érintő változtatásról, de nekem eddig elkerülte a figyelmem.  Éppen a The Arboretumban régészkedtem Jade Forestben, amikor ásás után nekem ugrott egy shadowfiend kinézetű mob. Nem ismertem a területet, gondoltam biztos behúztam valamit. Aztán nem sokkal később egy következő ásásnál megint meg akart erőszakolni egy. Akkor már éles eszemmel rájöttem, hogy nincs is ilyen mob a környéken, hát akkor ezt biztos valami spéci cucc.
A chatablakra tekintve aztán kiderült a turpisság: a 9 darab Pandaren fragment kiszedése után spawnoló mobból lootoltam 5 darab Mogu fragmentet! Az első mobból is (tehát minden spawnoló mob dob Mogu fragmentet) szedtem ki. Én meg égre-földre kerestem, hogy mi a kutyafáját lootolhattam belőle... hát ezért nem találtam.


Valószínű, hogy a közeljövőben (1-2 héten belül) kap a béta egy új patchet. Erre enged következtetni az is, hogy még mindig nem hotfixelték a bugos küldiket sem Jade Forestben, sem pedig az új területen. A folyamatos crasht okozó terület sem változott azóta, pedig rengeteg áldozatot szed a nap minden órájában. Ebben a pillanatban is logolok vissza a tizenvalahanyadik crash után, de akkor is megcsinálom a küldiket!!!

A végére pedig íme néhány screen, ad hoc jelleggel:

A tömegszállítás pandás megfelelője


Az alvásverseny döntőjének vesztese




Az új Scholomance
Ha megöltétek, ne felejtsétek meginni az asztalán lévő piát. Surprise!

Kedves Blizzard! Nagyon komáljuk a pandákat. Várjuk a folytatást!




Még jelentkezem...

Címkék: , ,