Cook kapitány kalandjai

Vendégposzt következik.


Egy neve elhallgatását kérő lelkes olvasó volt oly jóképű, hogy részletesen leírta az egyik trükkjét, amivel soksok fincsi aranyra tett szert.
Félve a népszerűség elviselhetetlen terhétől, arra kért, hogy ne kürtöljem világgá a nevét.
Legyen hát a neve: Cook kapitány.

Az ő írása következik:

"Hello. Gyorstipp JC-vel kapcsolatban megosztanék egy saját tapasztalatot amiből jól megszedtem/em magam.

Írtál már a limited supply itemekről, hogy milyen sokat érhetnek (pl. strange dust NPC-től). Az lassan hozza meg a profitot, ami mellesleg nem is olyan magas. Ha már rászánod az időt nagyban kell csinálni és az egész AH-t "irányítani".

Van egy csomó olyan cucc a nagyvárosokban, amiket alig ismernek a játékosok, csupán át kell túrni az NPC-ket és ismerni AH-t egy kicsit. Egy példa: ilyenre akadtam SW-ben az LW trainernél. Exalted repuval kb 8g, de mindenképp 10g alatt tudok venni 14 slotos sima baget illetve 20 slotos enchant, mining, gem baget. Ezt követően  1-2 napig figyeltem AH-t, hogy van e aki ezeket eladja. Szerencsére senki sem árulta, majd megnéztem AH-ban, hogy milyen árban vannak a bagek, netherweave pl 70g körül mozgott a 16 slotjával. enchant bagekből a 32-es volt azt hiszem 300g körül.

Na én felpakoltam ezeket a bageket, 30g és 70g (proffos) körüli áron. (300% és 700%-os profit) 

Ha valaki bageket vesz, a legnagyobbat veszi, viszont ha nincs annyira szükség akkor beéri 2 slottal kevesebbel is vagy proffosnál kicsit nagyobb különbséggel is.
De harmad, negyed áron megkapja így biztos azt választja.
 

Én pl. Auctioneer addont használok amivel látom, hogy mennyiért kapom meg NPC-től és mennyiért adom el neki (itt általában azt nézik hogy mennyiért lehet eladni). Szerver szinten még azoknak is kell 1-2 hét, hogy rájöjjenek, hogy mi itt a turpisság, akik látják (de nem nézik) ezt. Akiknek meg pl. nincs addonjuk és nem esik le, hogy honnan van a white item, azok továbbra is viszik; főleg a kezdők, de azok is akik csak a bankot akarják gyorsan kibővíteni. 
Szóval miután rájöttek a 14 slotos táskára, elkezdte elönteni az AH-t a 10g körüli árával, emellett a netherweave is súlyos zuhanásba kezdett, mivel nagyon sok az eladókon maradt. Így aztán elértünk oda, hogy kb 15g-ért tették fel hogy végre elmenjen. Ez volt a mélypont. Ezekben a hetekben jól bevásároltam belőle. Aztán mikor látták, hogy szinte már nincs profit az NPC-től vett bagek eladásában, felhagytak vele. Nem igazán tette már fel senki. 
Na ekkor a netherweave elkezdett visszaállni az eredeti majdnem 70g körüli árára. Ekkor én elkezdtem eladni nagy undercuttal, azaz kb 50g-ért amit szintén gyorsan vittek, viszont én még így is 400%-os haszonban voltam. Az 1 hónap alatt kb 100 baget adtam el így. NPC-s bagből meg vagy 200-at.

Számoljátok ki.

Ha vetted a fáradtságot és végig olvastad van itt egy bónusz: Heavy Savage Leather darabja 10g kb. 10 db-ot beválthatsz 1 db Pristine Hide-ra, aminek darabja 170-200g.
És nagyon sok ilyen és ehhez hasonló kis "trükk" van még. 


DE minden szerveren változnak ezek.
 

Sok sikert hozzá."

~ Cook kapitány



Az ősrégi vendor-flipping taktika. A Mighty Moneypls Hadművelet idején ezzel kerestem meg az első kupacka aranyamat. De manapság újra virágkorát él(het)i ez a módszer.
A Catában kezdődött, MoP-ban pedig megszokottá vált, hogy szinte goldos zsákokat vág hozzád a játék, annyira könnyű kisebb vagyonra szert tenni.

A nagyobb összeggel rendelkező (értsd 30-50-100 ezer arany fölött) játékosok már lusták végigjárni a vendorokat, bizonyos összegű haszon alatt meg sem mozdulnak. Én is ilyen vagyok, sokszor holmi 500 g haszonért fel sem emelem a fejem. A Goblinok nagy része ilyenné válik egy idő után.
Éppen ezért élheti sokadik reneszánszát a vendoroktól vásárolt itemek AH-ban eladása. És éli is, nézzetek körül és látni fogjátok, hogy míg egyes vendor itemeket sokan árulnak, más itemek piaca viszont kong az ürességtől.
Cook kapitány nem sajnálta rá az időt és nagyon jól felderítette a piacot. Megkereste az egyik olyan itemet, amiről "megfeledkeztek" a vendor-flippingre szakosodott emberek - és megszedte magát.

Köszönjük a vendégposztot.

Ha neked is van egy jó ötleted, és szeretnéd megosztani a blog olvasóival, a KAPCSOLAT oldalon található elérhetőségek közül választhatsz.





Még jelentkezem...

Címkék: , , , ,