Treasure Room - fogd a lootot és fuss!

Hűvös, borús este volt.
A gőzölgő kávé az asztalokon már rég elvesztette invitáló hatását.
Az asztalon, noteszeken kopogó tollak csendben vették tudomásul, hogy ma sem térnek pihenőre időben. Nehéz volt a levegő, megtelve feszültséggel.
A teremben bár egyetlen szabad ülőhely sem volt, mégis a csend kínzó súllyal nehezedett a görnyedten gondolkodó emberek vállára.

Csend volt. Az a fajta hallgatás, mikor megváltóként várják valaki csettintését, hogy megtalálta a megoldást. De csettintés helyett csak tollak monoton kopogását lehetett hallani, a fáradtság már-már meditációs zenévé alakította a hangot. De jó lenne aludni.

A kikapcsolt agyak bágyadtságát csak egy hirtelen beazonosíthatatlan hang törte meg.
Mindenki felkapta a fejét és a terem jobb sarkába nézett.

Áh, semmi. Csak Johnny játszott a cipője sarkával a radiátoron.
A kezdeti remény, hogy megtalálták az ötletet hamar szertefoszlott.
Csöndben görnyedtek vissza lapjaikhoz.
Hallgatták a távoli suvickoló mozdulatok ütemes hangját.

Teri néni, az éjszakás takarítónő a folyosót mosta fel éppen. Már régen elkezdődött a műszakja, az irodaház kihalt volt. De tudta, melyik teremben túlóráznak, ezért a terem ajtaja előtt gondosan ügyelt, hogy ne zavarja a bent ülőket sertepertélésével. Óvatosra fogta a takarítást az ajtó előtt, melyre az volt kiírva Dev Meeting patch 5.2.


Bent a teremben végre valaki ki merte mondani a mondatot, melyre mindenki vágyott.

Ghostcrawler megunta, hogy gondolkodást szimulálva absztrakt rajzokat készítsen notesze széljegyzetében.

Legyőzött, gyenge hangon mondta:
- Vegyük elő A Dobozt...

A fanok ötletládája inkább volt a képtelen eszmefuttatások doboza, mint valódi ötlettár. A fórumokon olvasott legőrültebb, legviccesebb, legelképesztőbb kérések gyűjtőhelye volt, amiben inkább az elmúlt évek mókás memoárjai, mintsem valódi ötletek voltak.
A még ilyenkor is lelkes gyakornok srác sietve hozta a kávés sarok mellé kihelyezett papír dobozkát - oda helyezték ugyanis, hogy a reggeli kávé mellé legyen egy vicces témájuk.
Felcsillant a remény benne, hogy talán pár óra és mehet haza.

- Túrjunk bele - mondta Ghostcrawler - jobb ötletem nincs.
- Kihúzunk egyet és építünk belőle valami értelmeset.
A többiek bólogattak halk egyetértésben - bár volt ez inkább a megadás jele.
Ghostcrawler felállt, a doboz fölé magasodott, s mielőtt belenyúlt volna körbenézett az embereken.
A bátorításnak szánt tekintetével próbált megnyugtatni mindenkit: Nem lesz semmi baj.

Vett egy mély levegőt és belenyúlt a dobozba.
Kezét oly gyorsan rántotta vissza mintha ezernyi kígyóval teli odúba nyúlt volna.
Megvolt az ötlet.
Az 5.2-es patch egyik újdonságának kiinduló vázlata.

A papír egy régi fórumbejegyzés kinyomtatott változata volt. Valami QrisTheMighty írta.

Ghostcrawler megköszörülte torkát és felolvasta a papírost:

"Hey Blizz! I hate rep farming, grinding and i hate valor!  I'm casual, gimme more options to gear myself! Lootz lootz! pretty pls? I want my Treasure Room!"

Treasure Room... Treasure Room... - ízlelgették a kifejezést, mint egy három napos pizzát.
- Hát jó - mondta Ghostcrawler - holnap reggel 9-re várom az ötleteket.
- Mára végeztünk.

Talán így született meg az 5.2 egyik újdonságának, a Treasure Roomnak az ötlete.
Talán nem is lőttem nagyon mellé ezzel az elképzelt történettel.

De mi is ez a Treasure Room (TR)?



A hivatalos megfogalmazása Single-Player Loot-Grabbing Scenario és egy ládákkal teli egyszemélyes instance.
Ha játszottál már Runes of Magickel, akkor nagyjából meg is van, hogy mi lehet ez.
Egy scenario, amiben elhelyeztek lootokkal teli ládákat. Egyes ládákhoz könnyű eljutni, másokhoz nehezebb. A dolog lényege, hogy beszabadulsz ide, felkapsz annyi lootot, amennyit csak tudsz és el kell érned a kijáratot, mielőtt letelik az idő.

Hát ez a TR, pontosabban a jelenleg ismert változata, ami a PTR-en elérhető.

A TR elérhető lesz idővel, az Isle of Thunder egyik fázisában és ha elkészül valószínűleg nem lesz olyan egyszerű dolgunk, mint azt először gondolnánk.

Erősen work in progress fázisban van a PTR-en a dolog (például nincsenek bent mobok vagy egyéb akadályozó tényezők), de biztosra vehető, hogy nem lesz egyszerű néhány ládánál többet kinyitni majd.

Wowheadék mentek pár kört a TR-ban és a következő itemeket találták a ládákban:

Lehet, hogy a lootok csak placeholderek, de némi spekulálásra azért így is elegendő az ismeretanyag.

Tuti, hogy a könnyen megszerezhető ládákban nem lesz a fentieknél komolyabb loot.

És mi ez a Shan'ze Ritual Stone?

Három stone begyűjtése után egy rare boss idézhető meg, mely legyőzéséhez csapatra lesz szükség!
Ez azért már jól hangzik.

Ismert egy achievement is.

In the Hall of the Thunder King [NYI] - Open 10 Golden Chests during one run of the Mogu Treasure Vault.

Vajon mennyire lesz nehéz az achievement?
Kihívást fog jelenteni 10 láda elérése, kinyitása és a kijárathoz eljutni időre?

A mai brainstorming témája tehát a Treasure Room.

Ti mit gondoltok róla?



Még jelentkezem...

Címkék: ,