20 kérdés az aranyról - olvasói válasz #1

Csaba, a ***** szerver horda oldalán ténykedő goblinja volt oly kedves és megosztotta velünk történetét.
Válaszolt a 20 kérdés az aranyról interjúsorozat kérdéseire.
Tanuljunk hát tőle egy-egy trükköt.

Kedves Olvasó, kíváncsi vagyok a te történetedre is! Küld el nekem a Te válaszaid  - akár az anonimitás mögé bújva. A kérdéseket itt találod. Megválaszolhatod mindet, vagy egy részét is.


Átadom a szót Csabának:



Mikor kezdted a goblin bizniszt és miért kezdtél pénz gyűjteni?

Lich King megjelenése után kezdtem „eredetin” a játékot, goblinkodni Cataclysm óta.


Voltak célkitűzéseid? Ha igen, mik voltak azok és mikor állítottad fel  őket?

Az első arannyal kapcsolatos célkitűzésem az volt, hogy elérjem a gold cap-et.


Mik voltak az első lépéseid? Milyen módszerekkel kezdtél neki a pénzcsinálásnak?

Rengeteget használtam az AH-t és farmoltam a kavicsokat Sholazarban, nyúztam a pókokat Storm Peaks barlangjaiban (főként a K3 melletiben voltam )


Használsz bank altot/klánt? Mikor döntöttél emellett és miért?

Klánt használok sajátot a sok tab miatt. Külön AH-s vagy bankos altom nincs.


Ugyanazt a bank altot használod vagy időnként válogatod őket? Miért?

Váltogatom őket


Melyik piac hozta a legtöbb profitot az évek során?

A farmolt Ore-k átformálása JC és Transmute használatával


Ha újra kellene kezdened (akár egy új szerveren) hogyan kezdenél hozzá, hogy összeszedd a kezdőtőkéd? Milyen célokat tűznél ki magad elé?

Minthogy ez most is megtörtént, sokat kell farmolni a frissen felhúzott karakterrel és a kellő repukat kimaxolni a receptek miatt.


Mivel kereskedsz a legszívesebben? Miért?

Jelenleg a top meta gem hozza a legtöbb profitot, mert Transmute-val készül és szokott proccolni is rendesen.


Legtöbben TSM-et, Auctioneert vagy Auctionatort használunk egy postaláda addonnal kiegészítve. Használsz ezeken kívül más, kevésbé ismert addonokat?

Auctioneer a kedvenc, bár sikerült belőni TSM-et, valahogy a „régi a jobb”, főként a Buy és Sell fül miatt.


Mi volt a legemlékezetesebb "Hopsz... francba" pillanatod?

Egyszer elgépeltem a postánál egy alt nevét és másnak küldtem el 50 ezer goldot. Nem kaptam vissza de megköszönték….


Mi volt a legemlékezetesebb "EZAZ!" pillanatod?

Előre összegyűjtöm a trasmute művelethez az alapanyagot, ez a napi munka fénypontja. Általában 20-25 diamondra való alapot szedek össze, aztán kimegyek cigizni, hátha a proccolások folytán sokkal több lesz belőle mint amire számítok. Egyik emlékezetes alkalom: 25-ből 87 Diamond!


Mennyi időt fordítasz AH-zásra? Raidelsz/PVP-zel a pénzcsinálás mellett, vagy főállású goblin vagy?

Napi 1-2 óra kb.


Szakmák. Felhúztad mindet? Vagy csak néhányat maxoltál ki? Melyik a kedvenc szakmád?

Mining, JC, Alchemy, tailor, enchant

 

Flipping. Szoktad használni ezt a módszert? Drágább cuccokat szoktál visszaforgatni vagy kisebb értékűeket?

Drágább és olcsóbb cuccoknál is érdemes.


Petek. Szoktál vendorpeteket eladni? Kihasználod pet battle system lehetőségeit?

Nem. Eddig még nem.


Mi lenne a legfontosabb tanácsod valakinek, aki most kezdi a goblin életet?

Az általam használt szakmákat preferálom. És érdemes az 5% discountot tartani, valamint nem teletömni nagy mennyiségben a cuccaiddal az AH-t.


Mik a kedvenc oldalaid, ahova új trükkökért jársz?

Természetesen a Goldhungary a leghasznosabb



Köszönjük szépen, hogy megosztottad tapasztalataidat.

Címkék: , , , ,