Hangfigyelmeztetés beállítása aukció eladásához

A nagy uborkaszezon közepette egy apró, ám annál hasznosabb addonra szeretném felhívni a figyelmetek.
A TSM 2.0 addoncsomag egyik kiegészítője a TSM Additions. Sokkal kényelmesebbé teszi az AH-zást, ugyanis hangeffektet rendelhetünk az eladásainkhoz.

Még a Diablo 3 RMAH-s időkben szoktam rá arra, hogy hangjelzéssel értesítsen egy-egy eladásomról.
A battle.net fiókom emailjét hozzárendeltem az androidos telefonomhoz, ami minden új emailnél jelez.
Ha a külön erre beállított hang megszólalt, már tudtam, hogy pénzt kerestem. Imádnivaló érzés.

A TSM Additions valami hasonló érzést nyújt.
Ha eladsz valamit megszólal egy általad beállított hang.
(Én például egy pénzárgép csengését állítottam be.)

Ez persze jó dolog, meg mégis mennyire menő, viszont mégis más miatt használom.

Mindig ablakos módban játszom, rengeteget időt tölt a WoW a tálcán. Viszont beállítva azt, hogy a játék hangjai szóljanak a háttérben (Sound in Background) és használva ezt az addont, pontosan tudni fogom, hogy mikor adtam el.


Különösen olyan itemeknél jó akkor is értesülni az eladásról, amikből csak egy-egy darabot raksz be és épp nem látod az eladást – mondjuk glyphek, vagy AH PVP esetén.
A hang jelezni fog, és tudod, hogy rá kell nézni az AH-ra, még akkor is ha éppen filmet nézel, vagy olvasgatsz.

Ha te is szeretnéd ezt a hangjelzést beállítanod, akkor
•    szedd le a TSM Additionst
•    játékban állítsd be egyrészt a hangbeállításoknál a Sound in Backgroundot
•    másrészt a TSM ablakát megnyitva az Additions ikonjára kattintva pipáld ki az Enable Sound


Ha nem tetszik az alapértelmezettként beállított hang, nyugodtan kicserélheted. Mindössze annyira kell figyelned, hogy CSAK mp3 file-t használhatsz és a kívánt file-t át kell nevezned register.mp3-ra.
Ja és persze ne a kedvenc AC/DC számodat rakd be, mert ha sorozatban megvesznek 3 dolgot tőled,
akkor érdekes élmény fog érni. Bár kezdő DJ-k hasznos tapasztalatokat szerezhetnek remixek készítéséhez.

Mutatok néhány hangeffektet, de bátran keresgélj a neten te is. Sajnos nem találtam minden böngészőben egyaránt működő flash mp3 lejátszót, ezért csak linkelem a mintákat Google Drive-ból.

TSM Additions mintahangok


Lényegében tehát a TSM Additions ezzel az apró tweakkel szolgál minket, ám itt még nem ér véget az addon nyújtotta kényelmi funkciók listája.

Aktiválva az addont megváltozik a posztolási és az eladási rendszerüzenet is
(Enable Auction Buys és Sales Feature).

Már nem csak annyit fogsz látni, hogy „You sold an auction blablabla”, hanem az eladott item nevét a linkjével helyettesíti. Rákattinthatsz, ami nagyon jó, hisz az item tooltipjét is egyből megnézheted Altoholicot használva pl, egyből látod, hogy hány darabod van még eladás után.


Valamint a vásárlások is sokkal könnyebben nyomon követhetők lesznek:



Ezeken kívül megkönnyíti a vendortól való vásárlást is. Ha valamit nagytételben szoktál venni, zavaró lehet, hogy csak 20 darabot enged a játék egyszerre venni. Az addont használva ez a határ megszűnik, vehetsz nyugodtan 114 darabot is.



Még jelentkezem...

Címkék: , ,