Nagypapis karihúzás WoD-ra készülve

Az Elixir of  Ancient Knowledge legjobb kihasználásáról már sok elmélet született.
Bevett stratégiák vannak arra, hogy mikor használjuk el, hanyas szinttől, melyik területen és milyen módszerrel lehet a legjobban kitölteni a rendelkezésre álló 1 órás időtartamot.
Én most egy más módszert szeretnék bemutatni, amivel az egy órás buffot egészen akár lvl 84-ig kihasználhatod.

Ez a módszer azok számára jó, akik ráérnek. Nem akarnak minél gyorsabban felhúzni még egy karaktert,
és csak a következő kiegészítőben akarják majd használni (mondjuk extra gyártószakmákért).

Sokan ellőtték már az ingyenes instant lvl 90 boostot. Én még nem. Úgy voltam vele, hogy felhúzom 60-ra a kis priestemet és majd boostolom később. A gond csak az, hogy nagyon megtetszett és nem bírtam megállni, hogy ne játsszak vele. Most 76-os… kár elhasználni rá a boostot, inkább felhúzom 90-ra egy elixírrel

Igen, egy darabbal, ami kitart egészen lvl 84-ig.

Hogy miért? A válasz egyszerű: most is a lustaságom győzött és inkább kerestem egy egyszerűbb megoldást a küldizésnél. Két hete farmolom az elixirt a korábban bemutatott szerverek közt ugráló trükkel. Végre esett egy (na meg 40 Ethereal Shard), ezt biztos nem fogom küldik közötti utazással, meg instarunokkal elpazarolni.
Mivel ezt a karit csak WoD-ban fogom használni ezért ráérek, egy olyan módszert választottam amivel egészen lvl 84-ig kitart a 300% xp buff.

Az én módszerem annyira egyszerű, hogy muszáj volt ilyen hosszú bevezető szöveget írni.
Ez pedig a a Beast of Fable daily questek.

Nem csinálok semmi mást, csak beparkoltam a szintezendő karaktert az NPC elé és a mainnel megcsinált daily questeket az alttal adom le. Mindössze kb 10 másodpercet használok el az 1 órás buffból!

Ugyanis a buff rajtad marad kilogolás, sőt hosszú offline után is!

Azok kedvéért, akik nem tudják miről van szó, itt vannak a lépések.


Mivel a pet battle questekért járó XP skálázódik a karakter szintjével, ezért minél magasabb vagy annál többet fogsz kapni. (76-ös szinten jelenleg ez 96.000 xp elixirrel, azaz napi 288k xp, heti egyszer pedig + 1 küldivel több)

Összefoglalva tehát:

Egy karakter heirloomban.
Egész nap városban ül vagyis mire eléri a lvl 84-t full rested lesz.
Napi 10 secnyit csökken az elixit buffból, vagyis kitart lvl 84-ig.
Mire felhúzod a maradék 6 szintet tele lesz lesser charmmal és Valorral.
Nem utolsó sorban pénzt is kereshetsz a táskákból kiszedhető petekkel.

Én így nyomom.
Hamarosan egy korábbi poszt mintájára megmutatom, hogyan győzheted le a legendary peteket könnyen.


Még jelentkezem…

Címkék: ,