Ahol tud, segít

Imádom a pszichológiát - még a Book of Goldban is képes voltam egy rövid fejezetet szentelni a témának -, ezért különösen jól esett Ákos megkeresése, amelyben a blog segítségét kérte kutatásának népszerűsítéséhez.

Egy nagyon elb*szott nagy kék kocka!

Kedves olvasónk a a SZTE, Pszichológia szak hallgatója és egy rövid - alig 5 perc alatt megcsinálható - kérdőív kitöltésére invitálja meg a WoW játékosokat. Kutatásában vizsgálja a "játszás közbeni flow-élmény átélésének gyakoriságát, illetve a játékba való bevonódás mértékét, ezen felül céljaikat".

Ákos kezd kifutni az időből ezért is kérte többek közt a Gold Hungary blog olvasóinak segítségét.

Át is adom a szót neki:

Kormányos Ákos vagyok, a SZTE, Pszichológia szak hallgatója. A tanszéken kutatást indítottam, amelyben első körben WoW játékosokat vizsgálok meg több szempont alapján. Természetesen, a kutatás a Szegedi Tudományegyetem, Pszichológia Intézetének irányítása és felügyelete mellett zajlik. Mivel Online kérdőívről van szó, igyekeztem felvenni a kapcsolatot, a Gamer blogokkal, Újságokkal, Fórumokkal, Bloggal, hogy ha lehet segítsenek eljuttatni a linket a megfelelő személyekhez. A problémám, hogy a határidő vészesen közeledik. Kérem amennyiben tudnak segítség tanulmányaimat is a link terjesztésével és egyben a játékosokhoz is közelebb kerülhetünk lélektanilag.
A kérdőívet itt találjátok:
 
https://docs.google.com/forms/d/1y28HK3wlonRZbVJhRHgT0USmFvx4cmTvvnIcsfohhSo/viewform?usp=send_form


Sok sikert Ákos, és mindenképp kíváncsiak leszünk az eredményekre!

Címkék: ,