Hotfix Season: Változások a szakmákban

Szépen tisztul a játék működése - gondoltam egy pozitív dologgal kezdem a posztot.

A helyzet az, hogy kicsit sem úgy működnek a dolgok, ahogy kellenének nekik.
Többen is jeleztétek, és én is észrevettem, hogy a Mine egészen idáig bugos volt (nem néztem, azóta megjavult -e). A node-ok respawnolnak, a csillék respawnolnak (már ha vannak).
Follower nélkül is lehet csillét találni a bányában, pedig a csilléket a follower bonus adja.
Aztán ott vannak az épülethez rendelt followerek. Ott sem klappol valami.

A net tele egymásnak ellentmondó információval, és ember legyen a talpán, aki el tudja dönteni, hogy melyik oldalon olvasott információ igaz. Nem a híroldalak és a rajongói blogok hibája. Egyszerűen annyira kapkodós volt a béta és a Garrison megalkotása, hogy egy változás bevezetése, másik két régi bugot hozott vissza - te pedig döntsd el, hogy az vajon már a normális működés vagy megint valami baj van.

A followereknek elvileg növelniük kellene a work orderekből kapott alapanyagok számát - szerencsére ezt meg is teszik.Viszont az elmúlt hónapokban egymással szöges ellentétben álló információk terjedtek el azzal kapcsolatban, hogy számít e a buildingekhez rendelt followerek szintje. (A gold guide írásakor is komoly nehézséget okozott ez.) Van, aki azt mondja, hogy a szint egyáltalán nem számít, van, aki azt, hogy minél magasabb, annál több alapanyagot ad pluszban; és vannak olyan hírek is, miszerint egészen follower szint lvl 100-ig nem ad, csak 50%-os bónuszt lvl 100-on pedig 100%-os bónuszt.

Tisztázzuk le a dolgot. A buildingekhez rendelt followerek minden szinten ugyanannyi bónuszt adtak a work orderekhez! Ugyanazt a +1 alapanyagot kapod függetlenül attól, hogy lvl 90-esen, lvl 97-esen vagy lvl 100-ason rendeled hozzá a buildinghez.

A mostani bugokkal teli időszakban viszont könnyen lehet, hogy nem is ez a rendes működésük. 

A bétában nagyon sokára rakták helyre úgy a Garrisont, hogy valamelyest működőképes legyen.
Simán elképzelhető, hogy most működnek bugosan a followeres work orderek. Jelenleg az a helyzet, hogy nem éri meg felhúzni a direkt professionba szánt followereket. Ez azonban bármikor változhat - ahogy több is változott az utóbbi hotfixek miatt.

Például változás történt az Enchanting szakmában.



Enchanting


Biztosan Ti is észrevettétek, hogy milyen drága volt a Draenic Dust, és milyen olcsó a Luminous Shard.
Ez azért volt, mert zöldekhez nem lehet már olyan könnyen jutni (nem lehet mass craftolni DE céljából ugye), viszont az LS csak úgy ömlött a sok DE-zett rare itemből.

A hotfix óta viszont a rare itemek is dobhatnak Draenic Dustot!

Mit dobhatnak, csak azt dobnak! Sajnos nem sikerült helyesen belőni az esélyeket és a legtöbb rare item 10-12 Draenic Dustot dob, és csak elvétve LS-t. Ahogy írtam Facebookon is, nekem 4 darab itemből 45+ dust jött és egy LS sem. Egy kedves olvasó is jelezte, hogy nála ugyanez a helyzet állt elő:

25 darab rare itemet DE-zett és ebből 244 db Draenic Dust és 1 db Luminous Shard esett!

Amíg nem áll be a rendes arány (újabb hotfix) addig a Draenic Dust árának zuhanására kell számítani.

A másik változás az Enchanting terén, hogy két fegyver enchant, a  tankolós Mark of Blackrock és a healer Mark of Shadowmoon alapanyagigénye csökkent. A korábbi 15x Temporal Crystal helyett már csak 3x Temporal Crystal kell a legyártásukhoz. Emellett a craftoláshoz szükséges Scorcerous elementálok darabszáma is csökkent 10-ről 5-re.


Inscription


Hotfixelték az Inscription glyhek egy részét is. Az alábbi glypheket nem lehetett craftolni, így megszerezni sem lehetett eddig. Most egy vendortól lehet megvásárolni őket Ashranban:

Ezek a glyphek soulboundosak, azaz nem lehet berakni őket AH-ba.


Van azért jó hír is. A craftolt armorok és fegyverek itemleveljét megnövelték. A tooltip, még a régi ilvl-t mutatja, de az item levelet az alábbi szerint változtak:


A legfontosabb változások ezek voltak, ám biztos vagyok benne, hogy fogunk még kapni egy jó adaggal.


Még jelentkezem...

Címkék: , ,