Szakmák felkészítése MoP-ra #1

Vészesen közeleg a kiegészítő,  lassan már tényleg el kell kezdenünk készülődni rá.  Ahogyan a múltkori cikk elején is említettem, az árak tovább csökkentek;  ha a te szervered is ilyen helyzetben van ideje vásárolgatni. Ezen a héten megnézzük mit érdemes beraktározni, ha szeretnénk a szakmáink húzását a régi anyagokból megoldani.



Figyelem! Nem a legolcsóbb skillhúzási lehetőségeket ajánlom, hanem csak egy variációt a szintezésre. Skillhúzást illetően több lehetőség közül is választhatunk majd, és lesz ennél könnyebb módja is a kezdeti skillpont növelésnek. Ez a verzió azoknak szól, akik catás anyagokból akarják ezt megoldani, és tartalékolni minden egyes MoP-os darabot későbbi felhasználásra.

Vágjunk is bele.



Alchemy :

Kotyvasztás szakmát nem lesz nehéz húzni, hiszen lehetőségeink közt szerepel a Potion of Deepholm, mint legolcsóbb lehetőség. A potival nincs igazán értéke, lényegében el is dobálhatjátok, hacsak nem terveztek időnként visszanézni Deepholmba kicsit farmolni. Viszont, ha szeretnétek némi pénzt is látni a kötelező skillhúzásból, akkro választhatjátok az Inferno Ruby transzmutálását. Igaz ugyan, hogy némileg megdobja a költségeket, de magas haszonnal eladhatók lesznek mind a nyers, mind a vágott  Inferno Ruby-k MoP megjelenése után is, sőt még az első raid után is.

Blacksmithing:

Kovácsok egyszerű helyzetben vannak, a Pyrium Shield Spike lesz valószínűleg a legolcsóbb módja a skillezésnek, ráadásul egészen 540-es szintig tehetjük ezt. Másik lehetőség a Vicious szettekkel történő húzás, belőlük talán remélhető némi pénzmag visszaszerzése, de nem ajánlom a velük való sakkozást. Egyrészt az ilyenkor szokásos ok miatt, vagyis, amiatt, mert már a kiegészítő első küldetései is jobb rewardokat kínálnak, másrészt amiatt, mert ha minden marad úgy, mint most a bétában, akkor a kezdőterületen lesz egy NPC, akitől kezdő zöld szettet vásárolhat mindenki. Ha ez az NPC bent marad, esélytelen lesz a skillhúzás gyanánt készített Vicious itemek eladása.

Enchant:

A legolcsóbb módja természetesen a Maelstrom Shatter lesz, mely 530-as szinten válik zölddé és 535-ös szintig érhetünk el vele skill-növekedést. Enchanterek abban az előnyben vannak, hogy akár ingyen is húzhatják szakmájuk szintjét ha nem sietnek. A catás gear le fog cserélődni nagyjából lvl 87,5 - 88 körül, így legjobb esetben 16-17 itemet lehet DE-zni és a shardot szétszedni a skill növelésének reményében. Ezen kívül még mindig ott van a JP-ből bevásárlás lehetősége (wandok például). Nagy esély van a JP és VP resetelődésére az 5.0-ás patch vagy a kiegészítő tényleges megérkezésekor. Ha hajlandóak vagytok némileg többet is áldozni a skillhúzásra, akkor egyértelműen a fegyverek enchantjait ajánlom, amik picivel később, 532-es szintnél válnak zölddé. A scrollokra bűvölt enchantok népszerűsége az Inferno Ruby-kéval fog vetekedni. Az emberek megszokták, hogy enchantolt a fegyverük - ha más nem, hát a "cééép fééény" miatt - ezért az újakat, sőt talán még az ideiglenes, szintezős kék fegyvereiket is fel fogják enchantolni arra a rövid időre.

Engineering:

A Gnomish X-Ray Scope a számotokra ideális item, bár elég hamar - egész pontosan 530-nál -zölddé válik. Ez alól nem kivétel a másik device, a Flintlocke's Woodchucker sem. A RAP-t adó változat a költségkímélőbb. De sokkal valószínűbb, hogy MoP-os anyagokból fogjátok húzni a skillt. Ezzel sajnos ki is fújtak az engi lehetőségek.

Inscription:

Ó, az Inscription. A szeretve utált szakma. Ha nem powerlevelingezni akarjátok a szakmát, akkor mindössze 10 darab Blackfallow Inkre lesz szükségetek és némi türelemre, hogy catás anyagokból tudjátok le a néhány korai skillt. Forged Documentek gyártását ajánlom ráérősebbeknek. A 24 órás CD-vel sújtott spell viszont nem megfelelő opció a progresszív gondolkodású játékosoknak. Egyértelmű, hogy az 526. skillpontot Forged Documents gyártásával kell megpróbálni megszerezneket. Azonban ezután kompromisszumokra lesztek kényszerítve. A relicek gyártását nem ajánlom a blacksmith szakmánál említett okok miatt. Azonban jó eséllyel rogyásig vagytok Inferno Inkekkel, és a Volatile Life sem olyan drága már. A nagyüzemi glyph-gyártók most végre felélhetik a porosodó Inferno Ink készletük egy részét és gyárhatnak még egy utolsó adag Darkmoon Card of Destructiont skillük növelésének érdekében.

Jewelcrafting:

Két lehetőségetek lesz, ha catás anyagokból szeretnétek skillt húzni. A Vicious Amberjewel Pendant és Vicious Sapphire Necklace gyártásával a már többször is említett 530-as skillig biztosan fejlődni fogtok, 535 után viszont már nem ad skillt egyik craft sem. Epic gemek gyártását választva sem tolhatjuk ki ezt a határt.

Leatherworking:

A ti esetetekben a Drakehide Leg Armor lesz a befutó, a maga nevetséges alapanyag igényével. Ráadásul rögtön 5 skillt is ugorhattok egy-egy leg armor gyártásával, tehát maximum 2-3 craftolás árával kell számolnotok. Picivel több pénzbe/farmolásba kerül, de jobban eladható lesz a Charscale vagy Dragonscale változat. Másra nem érdemes időt pocsékolni, az 5 skill/craft magáért beszél.

Tailoring:

Kedves szabók-varrók. Dreamcloth gyártásra fel! A Powerful Ghostly Spellthread, de inkább a Powerful Enchanted Spellthread nagyüzemi gyártását ajánlom. Még akkor is tapossátok a Create gombot, ha már zölddé (530) vagy szürkévé (535) vált, hiszen mind el fogjátok tudni adni.
Hogy miért? Mert én azt mondtam! :)

Ezek voltak hát az én tippjeim szakmák húzására catás anyagokból. Nagyobb esély van arra, hogy - néhány craftot leszámítva - inkább MoP-os anyagokból fogja mindenki húzni a szinteket. Már csak a kényelem miatt is.

Vissza fogunk még térni a szakmákhoz, amint bent lesznek a bétában maradéktalanul a receptek.


Még jelentkezem...

Címkék: , ,